بنزالدهید Benzaldehyde

  • ۵۷۷

بنزالدهید یک ترکیب شیمیایی است که از جایگزین شدن یک آلدهید با هیدروژن آن در حلقه بنزنی ساخته شده است. بنزالدهید ساده ترین آلدهید آروماتیک بوده و یکی از پرکاربردترین ماده های شیمیایی در صنعت است. این ماده اولین بار در سال 1803 توسط داروساز فرانسوی مارترز(Martrès) از بادام تلخ استخراج شد. بنزالدهید از منابع طبیعی نظیر زردآلو، گیلاس، برگ بویا و هلو نیز بدست می آید.

فروش بنزالدهید

خصوصیات بنزالدهید

  • بنزالدهید در دمای اتاق مایعی بی رنگ با بویی خوشایند مانند بوی بادام زمینی است.
  • این ماده به مقدار کمی در آب حل می شود.

موارد مصرف بنزالدهید

بنزالدهید معمولاً برای دادن عطر و طعم بادام به غذاها و محصولات معطر استفاده می شود. از این ماده گاهی اوقات در لوازم آرایشی نیز استفاده می شود. همچنین در صنعت پلاستیک بعنوان یک افزودنی و در صنعت رنگ بعنوان پیش زمینه برخی از رنگهای آکریدین استفاده می شود.


خصوصیات محصول

فرمول شیمیایی C₆H₅CHO
چگالی 1.05 g/cm3 (20 °C)
نقطه ذوب -26 °C
پی اچ 5.9 (1 g/l, H₂O)
گرید for synthesis
شرایط نگهداری Store below +30°C.
علائم هشداردهنده خطرناک
نظرات: (۰) اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

The MFG team

با اعضای تیم ما بیشتر آشنا شوید.

می توانید بخشی از مطلب مورد نظر را برای آشنایی خوانندگان خود در اینجا قرار بدهید. می توانید بخشی از مطلب مورد نظر را برای آشنایی خوانندگان خود در اینجا قرار بدهید. می توانید بخشی از مطلب مورد نظر را برای آشنایی خوانندگان خود در اینجا قرار بدهید. می توانید بخشی از مطلب مورد نظر را برای آشنایی خوانندگان خود در اینجا قرار بدهید. می توانید بخشی از مطلب مورد نظر را برای آشنایی خوانندگان خود در اینجا قرار بدهید.

بیشتر

من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید